Heb je oog voor detail en techniek? Wil je meewerken aan de ontwikkeling van duurzame, kwaliteitsvolle infrastructuur (wegenis en riolering) in de publieke ruimte? Is het je ambitie om in een multidisciplinair jong team mee te werken aan projecten die toonaangevend zijn in hun vakgebied? Dan is deze vacature voor jou.
Als projectleider infrastructuur sta je in voor het projectmanagement van de conceptfase tot de fase van voorontwerp, definitief ontwerp en uitvoeringsontwerp. Afhankelijk van je kennis en interesse hou je je eveneens bezig met de detailuitwerking van één of meerdere technische luiken binnen onze projecten. De functie kenmerkt zich verder door een brede kijk op infrastructuur waarbij inzet op raakvlakken met aanverwante disciplines zoals stedenbouw, landschapsarchitectuur en mobiliteit niet worden geschuwd. Bij het uitoefenen van je taken krijg je de ondersteuning van de senior projectleider.
Je verantwoordelijkheden en uitdagingen
- Je staat in voor een optimale ontwerpuitwerking en een efficiënte uitvoering
- Je bent het aanspreekpunt voor jou project
- Je bent open, communicatief, resultaatgericht, maar tevens ook diplomatisch
- Je bent sterk in het stimuleren, motiveren en vakinhoudelijk ondersteunen binnen jou team
Gezocht profiel
- Je hebt een diploma Industriële wetenschappen bouwkunde/landmeten of gelijkwaardig door ervaring en hebt minstens 2 jaar werkervaring.
- Je hebt een brede interesse in de inrichting van het publiek domein en het vakgebied in het algemeen
- Je hebt een kritische geest en een technische achtergrond (of technisch inzicht)
- Je staat voor innovatie en het nemen van initiatief
- Je staat voor doordachte en praktische oplossingen
- Je bent gedreven, enthousiast en hebt een collegiale werkhouding
- Je wilt je graag vakinhoudelijk en persoonlijk graag verder ontwikkelen
Jobgerelateerde competenties
- De technische keuzes analyseren en uitrusting en materialen bepalen in functie van de reglementering, het terrein en de kosten
- De te gebruiken middelen en methodes selecteren en de werfuitvoering plannen
- De uitvoering van studies, documenten en detailplannen uitbesteed aan studiebureaus, superviseren en controleren
- De werken tot de oplevering opvolgen en controleren
- Meewerken aan het samenstellen van een aanbestedingsdossier, in samenwerking met de verschillende studiebureaus
- De haalbaarheid en de kost van het project bestuderen Technische en financiële oplossingen voorstellen
Persoonsgebonden competenties
- Zorgvuldigheid
- Zelfstandigheid
- Resultaatgerichtheid
- Verantwoordelijkheid
- Plannen en organiseren
- Samenwerken
- Communiceren
Aanbod
Wij bieden jou een boeiende job in een aangename werksfeer waar kwaliteit centraal staat. Je stuurt een jong en dynamisch team aan. Je werkt mee aan veelzijdige en uitdagende projecten. Ons bureau kenmerkt zich door een grote betrokkenheid en ruimte voor persoonlijke wensen. Je krijgt ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid. Je staat in voor interessante projecten die gelden als referentie binnen het vakgebied.
We bieden je een aantrekkelijk salaris en een goed pakket secundaire arbeidvoorwaarden (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, vergoeding woon-werkverkeer, eindejaarsbonus, etc.).
Bedrijfsprofiel
Atelier Ruimtelijk Advies is een vakbekwaam adviesbureau met 22 medewerkers. We richten ons op het (her)inrichten van (openbare) ruimten in de breedste zin van het woord, waarbij onder andere bestratingen, rioleringen, constructies, daktuinen, groenvoorzieningen, waterelementen, … de inrichtingselementen vormen. Vele van onze projecten zijn toonaangevend. We zijn gespecialiseerd in het begeleiden en de uitwerken van concepten en (schets)ontwerpen tot aanbestedingsdossiers incl. uitvoeringsbegeleiding en dit in nauwe onderlinge samenwerking met de ontwerper.
Interesse? Aarzel niet om contact op te nemen. informatie@atelierruimtelijkadvies.be