Word jij blij van uitdagende, meer technische administratie? Hou je van projectmatig werken? En werk je liefst in een kleiner bedrijf, waar persoonlijk contact en samen lachen dagelijkse kost zijn? Dan moet je deze vacature zeker eens lezen!
Word jij onze nieuwe Administratieve Projectmedewerker (parttime tewerkstelling)? Dan sta je onze verschillende projectteams bij in de algemene, financiële en administratieve opvolging van hun dossiers, van A tot Z. Tijdens ontwerpfases sta je in voor het voorbereiden, opvragen en opvolgen van offertes voor onderzoeken. Je dient omgevingsvergunningsaanvragen in, verleent projectleiders bijstand bij de opmaak van documenten voor aanbestedingsdossiers en kijkt offertes van aannemers na. Tijdens uitvoeringsfases van projecten verleen je bijstand bij de opvolging van de verschillende vorderingsstaten en eindafrekeningen, maak je PV’s op en kijk je technische fiches na. Je staat voor een groot deel zelf in voor het inplannen van je werkzaamheden en het uitbouwen van expertise in een aantal verschillende projectgerichte taken die het administratieve team opneemt. Daarnaast help je je collega’s van het administratieve team bij het onthaal en de telefonie van het kantoor.
Wat verwachten we van jou?
- je hebt interesse in het uitvoeren van technische administratie (vergunningen, technische fiches, vorderingsstaten, PV’s, enz.) en bent bereid je te verdiepen in onze sector
- je vindt het leuk om veel werk te hebben en met verschillende dingen tegelijk bezig te zijn
- je werkt gestructureerd, bewaart steeds het overzicht en volgt dossiers nauwgezet op
- je kan met iedereen werken en past je communicatiestijl aan naargelang de situatie
- je hebt een goede kennis van Excel en kan ook vlot werken met de andere, meest courante MS-Office toepassingen (Word/Outlook)
- je hebt oog voor detail en bent goed met zowel taal als cijfers
- Je hebt een vlotte praktische kennis van Nederlands, Frans en Engels
- Kennis van 3P en/of openbare aanbestedingen is een pluspunt
Wat hebben wij te bieden?
- Een stabiele job in een groeiend team van een 20-tal mensen, die graag lachen, maar ook veel belang hechten aan professionaliteit en kwaliteit in het werk dat wordt afgeleverd
- Een veelzijdigheid op het vlak van uitdagende projecten, allen met rechtstreekse impact op de openbare ruimte en dus ook onze samenleving
- Een management dat oog heeft voor de mens achter de medewerker
- Een parttime functie van minstens 50% tewerkstelling, uren en dagen overeen te komen
- Een aantrekkelijk salaris en een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, vergoeding woon-werkverkeer, eindejaarsbonus, etc.).
Bedrijfsprofiel
Atelier Ruimtelijk Advies (ARA) is een vakbekwaam adviesbureau met een 20-tal medewerkers. We richten ons op het (her)inrichten van (openbare) ruimten in de breedste zin van het woord, waarbij bestratingen, rioleringen, constructies, daktuinen, groenvoorzieningen, waterelementen, enz. de voornaamste inrichtingselementen vormen. Vele van onze projecten zijn toonaangevend. We zijn gespecialiseerd in het begeleiden en uitwerken van concepten en (schets)ontwerpen tot aanbestedingsdossiers incl. uitvoeringsbegeleiding en dit in nauwe samenwerking met de ontwerper.
Interesse? Aarzel niet om contact op te nemen. informatie@atelierruimtelijkadvies.be