Ben jij, net zoals wij, iemand die graag thuiskomt op het werk. Vind je het leuk om professioneel bezig te zijn met getallen en heb je een gezonde ambitie om een krak te zijn in boekhoudkundige administratie? Dan moet je deze vacature zeker eens lezen!
Atelier Ruimtelijk Advies is een deskundig adviesbureau met een team van een twintigtal medewerkers, gespecialiseerd in het begeleiden en uitwerken van concepten en (schets)ontwerpen tot aanbestedingsdossiers. Wij richten ons op het (her)inrichten van (openbare) ruimten in de breedste zin van het woord, waarbij wegenis, rioleringen, constructies, daktuinen, groenvoorzieningen en waterelementen de inrichtingselementen vormen.
Veel van onze projecten zijn toonaangevend en verlopen in verschillende fases.
Als medewerker projectfacturatie/boekhouding zorg je voor een vlotte facturatie en boekhoudkundige opvolging van al die fases van onze projecten. Samengevat bestaan jouw taken voornamelijk uit de volgende activiteiten:
- contacten onderhouden met de externe boekhouder;
- opmaken, uitsturen en opvolgen van uitgaande facturen vanuit Orbit;
- beheren van inkomende facturen en onkostennota’s;
- uitvoeren van betalingen;
- debiteurenbeheer;
- opmaken en/of opvragen van projectcontracten;
- controleren van de conformiteit van projectcontracten;
- opmaken van een projectdossier in Orbit en de digitale mappenstructuur (servermap/mailmap);
- beheren van de projectverzekeringen;
- regelen van de borgstelling van projecten.
Je bent de enige medewerker in deze functie, maar je kan steeds rekenen op de expertise, ondersteuning en goede raad van onze makkelijk aanspreekbare financiële manager.
Profiel
- Je hebt reeds ervaring in boekhoudkundige administratie, bij voorkeur in een technische omgeving;
- Je hebt een goede praktische kennis van Nederlands en trekt je plan in het Frans;
- Je bent gedreven, enthousiast en hebt een collegiale werkhouding.
Professionele vaardigheden
- Je bent administratief sterk onderlegd;
- Je kan goed het overzicht bewaren;
- Je bent in staat om meerdere opdrachten tegelijk te kunnen verwerken;
- Planmatig en zeer georganiseerd werken typeren je;
- Je bent goed met cijfers en hebt basiskennis van boekhouden;
- MS Office, Orbit en courante boekhoudsoftware pakketten zijn je niet vreemd.
Persoonlijke vaardigheden
- Zelfstandigheid
- Resultaatgerichtheid
- Verantwoordelijkheid
- Klantgerichtheid
- Nauwkeurigheid
- Oog voor detail
Aanbod
Wij bieden jou:
- Een stabiele parttime job in een groeiend team, waar een leuke sfeer heerst, maar ook veel belang wordt gehecht aan professionaliteit en kwaliteit in het werk dat wordt afgeleverd;
- Een dynamische werkomgeving waarbij collega’s elkaar steeds ondersteunen;
- Een management dat oog heeft voor de mens achter de medewerker;
- Een aantrekkelijk salaris en een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Werkdagen en werkuren die te bespreken zijn volgens jouw life-work balance.